بهترین، ارزان ترین و کاربردی ترین اندروید موجود در بازار
کشکول پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون، اشپزی، پزشکی و ....
بهترین، ارزان ترین و کاربردی ترین اندروید موجود در بازار
دو شنبه 8 خرداد 1394 ساعت 8:12 | بازدید : 157 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 

به سختی میتوان از میان خیل عظیم هوشمند های اندرویدی موجود در بازار این روزها، چند نمونه را به عنوان نمونه های پیشنهادی به کاربران ارائه کرد. اما در حالی که میتوان از بین برترین ها، ارازن ترین ها و کاربردی ترین ها دست به مقایسه و رقابت زد، به همین ترتیب شاید بتوان سه نمونه از این هوشمند ها را به عنوان یک پیشنهاد ساده به کاربران اندروید معرفی نمود.

به گزارش «تابناک» اگر از گوشی هوشمند فعلی خود راضی هستید، نیاز چندانی به خرید نمونه جدید و به قول معروف تبدیل به احسن کردن آن ندارید. مگر آنکه جزو آن دسته از کاربرانی باشید که اساسا علاقه شدیدی به حرکت در بین هوشمند های مختلف و خرید گوشی های متنوع انردویدی باشید. یا آنکه کاربری حرفه ای از گوشی هوشمند خود طلب میکنید و نیاز دارید تا به شکل مداوم گوشی هوشمند خود را بروزرسانی کنید.

در اینجا ما سعی میکنیم از میان خیل عظیم گوشی های هوشمند اندروید موجود در بازار سه نمونه را به شما معرفی کنیم که به ترتیب، بهترین و سریع ترین هوشمند، ارزان ترین نمونه کاربردی و یک فبلت چند منظوره برای انجام امور روزمره شما است. قطعا این سه نمونه تنها گزینه های شما برای خرید نیست و حتی شاید بسیاری از کاربران با معرفی این ها به عنوان نمونه های برتر پیشنهادی، مخالف باشند. اما این نمونه ها بر اساس اطلاعات کلی است که میتوان از سراسر وب در خصوص هوشمند های اندرویدی بدست آورد:

 

اخبار,اخبار تکنولوژی, ارازن ترین  اندروید


بهترین نمونه در مجموع سخت افزار
با یک نگاه سریع شاید بتوان برترین نمونه کوجود به لحاظ سخت افزاری را در حال حاضر سامسونگ Galaxy S6 و دوقلوی آن یعنی Galaxy S6 Edge دانست. قطعا در کنار این هوشمند باید به پرچم داران سایر برند ها نظیر ال جی G4 نیز اشاره کرد اما با نگاهی به بنچمارک ها میتوان با درصدی بالا سرعت و عملکرد پرچم دار سامسونگ را برتر از سایرین قلمداد کرد.

طراحی خوب در کنار استفاده از آلیاژ در ساخت بدنه، کیفیت بالای صفحه نمایش و دورین این هوشمند در کنار پردازشگر سریع و رم بالا از این گوشی یک هوشمند قوی پیکر ساخته است. البته این هوشمند از کارت حافظه خارجی پشتیبانی نمیکند و همچنین اگر به صفحه نمایش هایی بزرگتر احتیاج دارید نمونه های دیگر نیز در بازار موجود است. اما در مجموع میتوان این هوشمند را به عنوان بهترین نمونه در عملکرد و سخت افزار برای اغلب کاربران اندروید دانست:

اخبار,اخبار تکنولوژی, ارازن ترین  اندروید


ارازن ترین اندروید قابل اعتنا
هوشمند های میان رده اندروید اکنون چند وقتی است که به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته اند. برخی از این نمونه ها قابل اعتنا هستند اما بدون هیچ تعارفی اغلب آنها را نمیتوان با توجه به بهای آنها مناسب قلمداد کرد. اگر به دنبال یک نمونه میان رده و ارزان قیمت و قابل اعتنا هستید به جرات میتوان گوشی هوشمند موتورولا Moto G را به شما معرفی کرد.

این هوشمند در مقایسه با اغلب هوشمند های هم قیمت خود کیفیت ساخت فوق العاده و کارایی بسیار مناسبی دارد و در عین حال دو نسخه از این گوشی هوشمند موجود است: یکی با صفحه نمایش 4.5 اینچ که محصول 2013 است و دیگری با صفحه نمایش 5 اینچ و تولید 2014. هردو وضوح HD دارند به همراه پردازنده Quad Core از نوع Snapdragon و 1 گیگابایت رم.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی, ارازن ترین  اندروید


بهترین فبلت چند منظوره
اگر به دنبال یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش بزرگ میگردید اما عملا با تبلت راحت نیستید، و در عین حال نیازمند یک مجموعه سخت افزار خوب برای انجام اغلب امور خود هستید، فبلت سامسونگ Galaxy Note 4 یک گزینه بسیار مناسب برای شما است. این هوشمند یک صفحه نمایش فوق العاده، عمر طولانی باتری و دوربین بسیار خوبی دارد.

هرچند تقریبا اندازه صفحه نمایش این فبلت هم اندازه iPhone 6 Plus است اما بسیار شفاف تر و درخشان تر از رقیب خود است و برخلاف iPhone و بسیاری از هوشمند های فبلت موجود در بازار Galaxy Note 4 یک فبلت مخصوص برای Multitasking است. قلم این فبلت به همراه نرم افزار و سخت افزار مناسب آن به شما اجازه میدهد که از دو برنامه در کنار هم استفاده کنید.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی, ارازن ترین  اندروید

 

اخبار تکنولوژی - تابناک





|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تماس با ما

سلام دوستان عزیز می خواستم بهتون اطلاع بدم به لطف خدای مهربان پورتال کشکول توانست در مسابقات وبلاگ نویسی استانی رتبه ی اول را کسب کنه !!! شاد باشید و تندرست

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پورتال جامع کشکول و آدرس kashkoul.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 469
:: کل نظرات : 3

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 31
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 1761
:: بازدید ماه : 2143
:: بازدید سال : 8405
:: بازدید کلی : 108501